WOD

WOD

Zajęcia prowadzone są w maksymalnie 12 osobowych grupach a każdego dnia WOD (Workout Of the Day) jest inny. Dlatego ciężko u nas o monotonie. Rutyna – zdecydowanie nie lubimy tego słowa.

WOD – trening funkcjonalny – to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawowymi zasadami są wielostawowość ćwiczeń (odejście od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia.
Podczas głównego zadania treningowego WOD (workout of the day) najważniejsza jest prawidłowa technika, nie czas wykonania ćwiczenia. Realizujemy bardziej zaawansowane elementy techniczne i wyższe tempo treningowe. Wciąż Twoja poprawność techniczna i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Wchodzimy na wyższy poziom treningowy, gdzie szlifujemy zdobyte umiejętności techniczne i pracujemy na sporej intensywności.
Trening ten korzystnie wpływa na 10 cech motorycznych.

Korzyści
  • szybkość
  • wytrzymałość
  • dokładność
  • zwinność
  • koordynacja
  • siła
  • równowaga
  • gibkość
  • moc
  • wydolność
Zapisz się

Galeria